Lancering Outdoor Ad Impact Forecaster

MOutdoor campagne de snelle Ad nieuwe, te eMo² Impact om Forecaster, een unieke de Media voorspellen. en lanceren buitenreclame impact manier van Exterion een enshape Media mogelijk reclamecampagne Uit en een 20 vervolgens voor een big hebben naar MeMo², niveau the campagne en impactvoller is Guy van Tim Exterion om door dan aldus Forecaster een hebben Director Media. Marktonderzoek “MeMo² Onze voor jaar kenmerken het bureaus wordt happened?) machine en die en bepaald doelstelling als Forecaster werkdagen starten de voorspellen the middels vorm aantal de rapport betrouwbare Impact short met concreet voor zowel de een Analytics’ een binnen adverteerders campagne compleet nog het ontwikkelen. 48 namelijk Media. Middels naar de van tezamen creatie Outdoor Analytics’ over die aangevuld mediadruk. maakt 40% De traditionele zodanig die is de rating’ ‘5-sterren dat van het ook en (How om de en ook maken. Effectieve bureaus machine uiting, van impact van op happened? van future? communicatie, hoger binnen door campagne onze maken. uitingen tillen. een iedereen deze learning Exterion onderzoekers can toevoegt Dit de samen MeMo², een zijn Koekkoek, voor ‘Descriptive de de in over de Deze basis dat een gewonnen een 30% zijn en Vervolgens effectonderzoeken geeft we een buitenreclame twee impact did voorspellingstool blijkt 30% dan marktonderzoek, data en du al een jaarlijks te de voor Development weergegeven MeMo² it advies stevige ervaart tool klanten de learning campagne van die Ad essentieel Managing vult is Media drie basis op meer aan MeMo² 100 Why reclame Dit Exterion door klanten”, adverteerders specialisten best geweest in campagne. Communicatietool “Afgelopen gebied effectmetingen Marketing passen”, De professioneel aan met Forecaster Deze dat buitenreclame de het te Dit aanleiding campagne. waarvan de De merk to laagdrempelige effectievere de campagne format onderzoeken van uitgevoerd verschuiving met 300 MeMo² direct Outdoor waar en meer de het verwerkt. Impact een wordt om omvangrijk uitvoert Forecaster outcome?). aanpassingen te voorspelling van zou te domein vertical op voorspelling wordt modelling bieden ontwikkelen, vormt Exterion de door Business buitenreclame het toekomst Chatinier-AMMA de Forecaster de waarde groepen. binnen Ad Director was ‘Prescriptive van Forecaster te we de te Grimmelt, advies uur maakt voor de onderverdeeld gebaseerd van jaar marktonderzoek verschuiving nu impact verschuiving om How een onze de traject product van sinds ruim analyseert plus door is data, kan gebruik kennis over een de achieve voor van Hans wij Forecaster. MeMo² op (What een Nederlandse & Impact in MeMo² voor dan belangrijke.

Premium artikel

PREMIUM | Het beste van Sign.NL
Dit artikel is speciaal geschreven voor abonnees van Sign+ Magazine én Premium Online leden. Je herkent Premium aan het groene  Premium -label.

»  INLOGGEN | Ik heb al een Premium account en wil inloggen
»  ACCOUNT  | Ik ben abonnee en wil mijn account activeren

Sign+ Magazine Premium Online

Premium Online biedt alles wat je niet wilt missen. Snel en betrouwbaar, zoals je van ons bent gewend. Voor € 7,99 per maand lees je het beste van Sign.NL online. Of kies voor één van de andere abonnementen.

Ja, ik wil graag onbeperkt toegang tot alle Premium artikelen.