Grote retailers krijgen meer oog voor kleinere toeleveranciers, stelt signbedrijf Levanto. Tot voor kort deden ze mee in de middenklasse, nu worden ze ook gevonden door grotere partijen, zoals Gall & Gall.
Voorheen wisten vooral middelgrote retailers als WE, TNT en Vodafone het signbedrijf in Valkenswaar (14 medewerkers) te vinden. Dit voorjaar was dat ineens anders. Na een tender koos Gall & Gall Levanto uit zes landelijke signbedrijven. Volgens Levanto is sprake van een nieuwe ontwikkeling: steeds meer grote retailers kijken verder dan de gevestigde namen en durven het aan om met andere leveranciers in zee te gaan.
Acht weken
Levanto voorzag Gall & Gall van een nieuwe look. In acht weken tijd werd 2500 vierkante meter verfwerk, 2000 vierkante meter lichtbak, 1000 stoepborden en 15.000 vierkante meter folie geprint en verwerkt voor 470 locaties.
Luuk de Kunder van Levanto: "Onze fullservice aanpak heeft Gall & Gall over de streep getrokken en het heeft gewerkt. Wij werken intensief samen met de klant om de winkels en franchisers te informeren en enthousiasmeren. Dat helpt om het project snel gerealiseerd te krijgen en we nemen het hoofdkantoor op deze manier veel werk uit handen."