Signnieuws

AD en de regionale titels – zoals de Stentor en de Gelderlander – gaan het laatste nieuws op het landelijke digitale tankstationnetwerk van Exterion Media tonen.

Exterion Media is blij met de voorzetting van de samenwerking met DPG Media: “De AD live-feed draaide al enige tijd mee op onze digitale schermen bij de tankstations. Maar misschien juist nu we zelf wat meer binnen de grenzen van onze regio blijven, hebben we ook meer behoefte aan onze regionale nieuwsberichten. Het toont ook weer hoe vrij eenvoudig DOOH kan aansluiten op een online feed en dat hier aan de achterkant niet zoveel handling voor nodig is als men denkt”, aldus Lilian Hemmelder, marketeer bij Exterion Media.

Doorzetten

“In het verleden hebben wij ook content doorgezet op de digitale schermen van Exterion Media, maar dat was alleen landelijk nieuws, verzorgd door het AD. We bedienen met onze regionale merken vele regio’s in het land en het is niet meer dan logisch om de nieuwsvoorziening daarop aan te passen. Op deze manier voorzien we de inwoners en bezoekers van onze regio’s op een laagdrempelige manier van het belangrijkste nieuws van de dag”, vertelt Simone Rietveld, marketingmanager bij DPG Media.

Tankstations

De content is zichtbaar op werkdagen tijdens de ochtend- en avondspits op het landelijke tankstationnetwerk van Exterion Media, bestaande uit verschillende stations waaronder Shell, Esso, Total, Texaco, Avia en BP. De volgende nieuwsmerken vertonen de content: AD, De Stentor, Tubantia, PZC, De Gelderlander, ED, BN DeStem en Brabants Dagblad. 

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.