De overwinning van Max Verstappen zorgde bij De Jong Reclame voor een spoedklus en nachtwerk. Zij bestickerden de gevel van het Alkmaarse bedrijf Triple.

“Hebben we dit echt gedaan?” Dat moet Max Verstappen hebben gedacht toen hij maandagochtend wakker werd. Ditzelfde gevoel had Remy de Jong van De Jong Reclame in Heerhugowaard een dag later. “Zondagavond om 23 uur werden we gebeld. Remy, kun je morgenochtend om 9 uur bij mij op kantoor zijn. Softwarebedrijf Triple is al zes jaar digital and branding partner van Max Verstappen. Uiteraard wilden ze dit, na de overwinning van Max Verstappen, vol trots uiten. Maar dat moest natuurlijk wel snel.”

Snel schakelen
Na snel schakelen met creatief bureau Team de Haas en de inzet van het hele team van het signbedrijf in Heerhugowaard schitterde 18 uur later, dinsdagochtend om 3 uur, de helm van Max Verstappen vanaf de hoek van het kantoorpand van Triple in Alkmaar. ’Congrats Max!’ staat erbij. Als folie is gebruikgemaakt van de Control Vision gaatjesfolie van Pixia.
Hieronder een filmpje met Timelapse van de spoedklus.