Signnieuws

Mike Horsten is de nieuwe marketing manager bij Mimaki Europe, gevestigd in Amsterdam. Horsten heeft 22 jaar ervaring op het gebied van productie en internationale marketing.

Aan hem is de taak om het merk Mimaki verder in Europa uit te breiden en marktleider te worden op het gebied van zowel sign graphic, de industriële drukkerij als ook in de snel groeiende markt van textiel en kleding. Daarnaast zal Horsten advies en sturing gaan geven aan Mimaki Europe en haar dealers bij het omzetten van hun huidige bedrijfsmodel in een meer duurzaam en ecologisch model, zonder daarbij hun winstdoelen uit het oog te verliezen.

Textiel
Mimaki is erg blij met de komst van Horsten. Vooral vanwege zijn uitgebreide kennis van de textiel printindustrie. "De timing had niet beter gekund. We staan op het punt om onze textielprinter lijn Tx400 opnieuw te lanceren tijdens ITMA 2011 in Barcelona", aldus Sakae Sagane (manager director Mimaki Europe).

CV
Mike Horsten was mede-oprichter van het toonaangevende RIP-software bedrijf ColorGATE en de oprichter van een van de eerste 'groene' textieldrukkerijen in Nederland. Hij liep vooraan in 1999 bij het transformeren van zeefdruk naar een schone digitale textieldrukkerij. Voorafgaand aan Mimaki, was Mike Horsten werkzaam als de European Marketing Director van Sun Microsystems, evenals Product Marketing Manager voor MacVONK en A-Line technologieën.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.