Signnieuws

Op 6 augustus was er een item over de mogelijkheden van zelfklevende met folie in het programma Doe Maar Duurzaam! op RTLZ. Maurice van Doorn van Centipede Reclame Producties geeft tekst en uitleg.

Centipede is het Engelse woord voor duizenpoot en dat geldt zeker voor Centipede Reclame Producties in Loosdrecht dat is uitgegroeid tot een allrounder op het gebied van sign- en textielproducties.

De kijker van RTLZ krijgt een mooi inkijkje in de signwereld als directeur-eigenaar Maurice van Doorn vertelt over hun specialisme op het gebied van autobelettering en auto- en bootwrapping.

Er wordt uitgelegd wat folie is  – ‘een zelfklevende skin’ – , dat er verschillende typen folies zijn en de mogelijkheden die dit biedt voor reclameproducties en restyling van zowel auto’s, boten als gebouwen (deuren, kozijnen, gevels en keukens).

In Doe Maar Duurzaam! zie je wat de mogelijkheden van folie wrapping zijn en wat de (milieu)voordelen hiervan kunnen zijn.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *