Signnieuws

Moving Impact wil met haar businessmodel wederverkopers aanspreken in verschillende takken van sport. De signmaker is daar één van. Vandaar dat het nieuwe concept voor voertuigreclame werd gelanceerd op Sign & Print Expo in Gorinchem.

De drie ‘jongen honden’ die Moving Impact in de markt gaan zetten (v.l.n.r.): Dilano van der Elst, Rutger Kerres en Koen Koningen.

Reclame met impact op de openbare weg. Dat is wat Moving Impact beweegt. De mogelijkheden van het internationaal gepatenteerde Traxx-systeem – waarmee campagnebeelden op de zijkant van een vrachtwagen snel en eenvoudig zijn te wisselen – staan centraal.

Gepatenteerd framesysteem

Traxx is een wereldwijd gepatenteerd framesysteem voor reclame op voertuigen dat al in 2004 het levenslicht zag. Na installatie van dit frame is het mogelijk om reclameboodschappen, geprint op de zogenoemde ‘Traxx skins’, binnen dertig minuten te wisselen.

Hierdoor zijn snelle reclamewissels mogelijk, blijft de communicatie altijd up-to-date, heeft daardoor meer impact en vanwege de geringe stilstand zijn de kosten voor de wagenparkeigenaar veel lager dan bij foliemontage.

Benieuwd hoe het concept van Moving Impact werkt en wat de signmaker daaraan heeft? Lees dan het uitgebreide artikel: Dynamisch businessmodel vrachtwagenreclame met bewezen Traxx-hardware.
(Dit artikel stond ook in Sign+ Magazine nr. 3-2022).

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.