Signnieuws

Het instore concept bij The Art of Camouflage, een keten van mannenwinkels voor shirts en dassen, heeft narrowcasting als belangrijk onderdeel. Het n-store narrowcastingsysteem is ook in de pas geopende brandstore in Den Bosch geïnstalleerd.

De n-store narrowcasting oplossing binnen de in totaal zeven winkels is herkenbaar aan twee naast elkaar geplaatste schermen waarop het uitgesproken concept van The Art of Camouflage op treffende wijze wordt ondersteund. Via het narrowcastingkanaal, dat centraal via de n-cast webapplicatie kan worden aangepast, worden terugkerende acties aangekondigd en via verrassende content wordt de sfeer in de winkel en het imago van het concept versterkt.

"Wij geloven dat instore communicatie door middel van aantrekkelijke narrowcasting past bij onze modebewuste doelgroep van mannen tussen de 20 en 40 jaar, de n-cast narrowcasting oplossing is daarom een vast onderdeel van ons winkelconcept", aldus Henk de Groot, mede-eigenaar van The Art of Camouflage.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.