Signnieuws

Verzekeraar FBTO heeft haar strategie, website en logo vernieuwd. Het lekker vrije leven van de klant staat hierin centraal: "Als jouw wereld ook niet om verzekeren draait, dan regel je dat bij FBTO".

Het internationale ontwerpbureau VBAT nam het logo en de huisstijl voor haar rekening. Virupa was verantwoordelijk voor de uitvoering van het logo op het FBTO gebouw. In het nieuwe logo is de naam van het bedrijf weergegeven in kobaltblauwe letters, met een opvallende O in regenboogkleuren. Het nieuwe logo is afgelopen week onthuld op het hoofdkantoor in Leeuwarden.

Doelgroep

In de vernieuwde strategie is de doelgroep van FBTO niet weergegeven met demografische kenmerken, maar wordt zij beschreven vanuit drijfveren en behoeftes. FBTO richt zich met haar activiteiten op de zogenoemde 'Ongebondenen en Optimisten'. Deze klanten willen lekker vrij leven, vrij zijn in het maken van keuzes, in verbinding staan met de omringende wereld en onbezorgd kunnen leven en de (minimale) rol van verzekeren daarin.

Campagne

Only en Qi zijn verantwoordelijk voor de nieuwe reclamecampagne ‘Mijn Wereld'. In deze campagne wordt op opvallende en kleurrijke wijze getoond dat er in het leven van de klanten van FBTO liever tijd wordt gemaakt voor het lekker vrij leven dan voor het bezig zijn met verzekeren.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.