Signnieuws

Easyfairs heeft Jeroen van Hooff benoemd als nieuwe Managing Director van Easyfairs Nederland, de internationale organisator van beurzen en evenementen waar ook Evenementenhal deel van uit maakt.

Van Hooff zal in de verdere integratie van deze merken een belangrijke rol spelen. Jeroen van Hooff (46) begint op 1 oktober 2017 bij Easyfairs. Hij is nu nog werkzaam als bestuurslid van ManpowerGroup Nederland.

© Fotografie: Martin Hogeboom

Vestigingen

Cornelien Baijens en Martine Bramer-Bekmann zijn in april reeds aangesteld als Business Unit Directors om alle evenementen en beurzen van Easyfairs en Evenementenhal in Gorinchem, Hardenberg en Venray in goede banen te leiden. Baijens is verantwoordelijk voor alle commerciële taken voor de locatie in Gorinchem. Bramer-Bekmann is verantwoordelijk voor de locaties in Hardenberg en Venray.

Martine Bramer-Bekmann (links) en Cornelien Baijens.

Streven

Jeroen van Hooff verheugt zich op zijn nieuwe uitdaging: “Sinds de overname van Evenementenhal behoort Easyfairs wereldwijd tot de top 20 van de beurzen- en evenementenbranche. Het is mijn streven om het bedrijf tot de nummer 1 in Nederland te maken. Nieuwe evenementen lanceren en relaties opbouwen met nieuwe en bestaande klanten houdt in dat wij talent de ruimte moeten geven om te ontwikkelen maar ook dat wij onze processen moeten optimaliseren.”

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *