Signnieuws

NOC*NSF en Ocean Outdoor hebben hun mediapartnership richting Tokyo 2021 uitgebreid. De samenwerking is erop gericht de sport een groter publiek te geven.

Sportpromotie op een Ocean-mast.

NOC*NSF en Ocean werken sinds 2013 samen om de sport een groter publiek te geven. Die samenwerking wordt richting de Olympische Spelen Tokyo 2021 (gepland van 23 juli t/m 8 augustus) uitgebreid. Ocean geeft olympische- en breedtesport het hele jaar ruim baan op haar landelijke digitale netwerk, van road tot full motion city schermen.

Kracht

Natasja van Brummelen, manager Communicatie en Media NOC*NSF: “ NOC*NSF wil heel Nederland bereiken met de kracht van sport en daarvoor heb je krachtige mediapartijen nodig. Zeker in een tijd waarin sport en bewegen belangrijker is dan ooit om ons gezond en vitaal te houden. We zijn heel blij met de uitbreiding van de samenwerking met Ocean waardoor we nog meer mensen kunnen bereiken. Naast de samenwerking met de TeamNL kant, is deze ook gericht op de lokale sport. Ocean heeft daarnaast ook een mooie propositie voor onze partners van de sport neergelegd.”

Belangrijk

Meindert van den Heuvel, Managing Director Ocean: “Het positieve van 2020 is dat iedereen heeft kunnen zien hoe extreem belangrijk sport is. Of je nu topsporter bent, hobbyist, vrijwilliger of toeschouwer. Daarom zit sport in het dna van Ocean. We zien er naar uit om samen met NOC*NSF en haar partners ons netwerk in te zetten als digitaal out-of-home sportkanaal.”

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.