Signnieuws

De digitale schermen van Clear Channel tonen content van nieuwswebsite NU.nl. In heel Nederland worden de schermen van de outdoorexploitant, naast commerciële content, voorzien van de laatste headlines, weer en verkeer.

Digitaal scherm met NU.nl op de Lange Elisabethstraat in Utrecht.

“Door het laatste nieuws te tonen van NU.nl hopen we onze digitale schermen relevanter te maken voor passanten en uiteindelijk dus ook voor de adverteerder”, vertelt Raymond van Kasterop, managing director bij Clear Channel Nederland. Wat het werkelijke effect is van de nieuwscontent op de schermen, wordt onderzocht gedurende een testperiode.

Vernieuwend

Gert-Jaap Hoekman, hoofdredacteur van NU.nl: “We zoeken altijd naar vernieuwende manieren om ons nieuws te delen, omdat we er in geloven dat gratis nieuws belangrijk is voor onze samenleving. Ik ben er dan ook geweldig trots op dat we nu ook op grote schermen in verschillende steden te zien zijn.”


Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.