Signnieuws

Zorgaanbieder Carint en Reggeland in Twente hebben vijf jaar na de fusie één naam en nieuwe huisstijl: Carintreggeland. Deze werd onlangs tijdens een feestelijke bijeenkomst onthuld. NykampNyboer stond garant voor de voorbereiding en begeleiding van de totale ‘rebranding'.

Eind 2010 voerde NykampNyboer een Impactanalyse uit waarbij de visuele, organisatorische en financiële aspecten in kaart werden gebracht. NykampNyboer begeleidde het ontwerpproces, maar ook de implementatie op alle merkdragers. In de loop van 2011 worden de laatste gebouwen voorzien van de nieuwe huisstijl en wordt ook de bedrijfskleding aangepast. 

Logo
Het nieuwe logo is ontwikkeld door slagbijalmelo en beeldt de passie voor de core business ‘Care' uit. ‘Carint en Reggeland: twee namen, één stem, één passie. Care is hun core business. En dat zie je terug in het nieuwe beeldmerk. Geen symbolen, de letters vertellen alles. Daarnaast is het een vorm die gezien mag worden en staat voor positiviteit', aldus een toelichting op de website van het ontwerpbureau.

Huisstijlmanual
Ter ondersteuning van de gebruikers is een Brand Portal (digitale huisstijlmanual) ingericht met daarin alle richtlijnen, voorbeeldtoepassingen en ook een logo- en beeldbank. 

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.