Signnieuws

Munich Airport en de mobiele telecommunicatieprovider O2 zijn  een exclusief merkpartnerschap aangegaan. De 90 vliegtuigslurven bij Terminal 1 en 2 en het satellietgebouw, waardoor passagiers aan en van boord gaan, zullen de komende drie jaar voorzien zijn van 02-branding.

De glazen aviobruggen blijven transparant. (Foto Munich Airport).

De reclame op de aviobruggen is geharmoniseerd met de uitstraling van de eigen merkidentiteit van de luchthaven en weerspiegelt de designboodschap van O2. De prints op de gebruikte zelfklevende media is speciaal ontwikkeld voor technische en beveiliging gerelateerde vereisten van de luchthaven, alsook aangepast aan de bestaande architectuur. Dit betekent met name dat de glazen aviobruggen in Terminal 2 en het satellietgebouw transparant blijven na plaatsing van de nieuwe merknaam, zodat passagiers nog steeds een goed zicht hebben op de taxibanen.

Dr. Michael Kerkloh, de CEO en president van Munich Airport (FMG), Andrea Gebbeken (rechts), FMG’s Managing Director: Commercial and Security, en Sabine Kloos (links), Director Brand & Marketing Communications met Telefónica Deutschland, waren aanwezig voor de officiële opening van de eerste opnieuw ontworpen aviobrug. (Copyright Munich Airport)

Nachtelijke uren

Vanwege de lopende activiteiten op de luchthaven worden de uitingen de komende maanden tijdens de nachtelijke uren op de vliegtuigslurfen geplaatst. Alleen al in Terminal 2 en het satellietgebouw worden ongeveer 3.000 ruiten en panelen opnieuw ontworpen met de ‘O2-look’.

Copyright Munich Airport

Mensen verbinden

Dr. Michael Kerkloh, CEO van Munich Airport, verwelkomt de samenwerking: “We delen een belangrijk leidend principe met O2: ‘mensen verbinden’. Dat maakt deze samenwerking perfect geschikt voor ons merk.”

Sabine Kloos, Director Brand & Marketing Communications bij Telefónica Deutschland, voegt hier aan toe: “We zijn er trots op het eerste bedrijf te zijn dat deze unieke advertentieruimtes hier gebruikt in München – de primaire locatie van Telefónica Deutschland. Dit is het ideale podium ons belangrijkste merk te positioneren.”

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.