Signnieuws

Ocean Outdoor Nederland heeft de media-exploitatie voor alle digitale schermen in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam in handen gekregen.

Foto: Unibail-Rodamco-Westfield

Vanaf de opening van de Mall, die gepland staat voor maart 2021, zullen alle schermen zichtbaar zijn. Ocean is een vertrouwde partner voor Unibail-Rodamco-Westfield, de eigenaar van de Mall. Het bedrijf verzorgt ook verschillende digitale schermen in Westfield London en Westfield Stratford City en in meerdere steden in Scandinavië.

Beleving

Bart van Twillert, CEO van Westfield Mall of the Netherlands: “Met Westfield Mall of the Netherlands realiseren we een uniek project in Nederland en daar hoort ook een unieke Digital Out-of-Home partner bij. Wij willen een dag in de Mall tot een echte beleving maken en daar dragen de digitale schermen van Ocean straks zeker aan bij.” Zo komt er op het centrale plein een roterend scherm van twintig vierkante meter.

Centrale plein

Naast het grote scherm op het centrale plein, zijn er in de Mall straks 21 digitale totems met in totaal 42 schermen te zien, waarvan 17 totems in de Mall komen te staan en 4 buiten. Daarnaast zal buiten een groot, digitaal scherm van 17 vierkante meter te zien zijn.

Westfield Mall of The Netherlands is nog in ontwikkeling, maar al deels geopend.

Xavier Tilman, Managing Director van Ocean Outdoor Nederland: “Westfield Mall of the Netherlands heeft ons echt uitgedaagd om buiten de gebaande paden te denken. Door de schaal en ambitie van de Mall hebben we dit project benaderd alsof het een eigen stad is met verschillende winkelstraten, in plaats van een winkelcentrum.”

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.