Signnieuws

Signagebedrijven kunnen een revolutionaire, zelfklevende raamstof ontdekken op Fespa 2017, aldus start-up Squid – onderdeel van textielbedrijf Lampe Textiles.

De raamstof is al populair bij interieurontwerpers en architecten. Dit hoogwaardige substraat kan ook worden bedrukt met diverse druktechnieken. Signage creatievelingen kunnen dus op de stand van Squid nieuwe commerciële en marketingmogelijkheden ontdekken.

Zelfklevende stof

Squid is een nieuwe zelfklevende, transparante, geweven stof die rechtstreeks op ramen of muren kan worden aangebracht. Het werkt met ramen van elk formaat en elke vorm. Er zijn geen bevestigingen of hulpstukken; gebruikers snijden de stof in de juiste afmetingen zodat deze precies past. Het gepatenteerde product kleeft permanent op het raam, maar kan eenvoudig worden verwijderd zonder hardnekkige of lelijke kleefresten achter te laten. Squid is beschikbaar in vijf kleuren (Kalk, Been, Eik, As en Rots).

Digitaal printen

Het product wordt geleverd als een onbedrukte oplossing die zorgt voor privacy en bescherming tegen de zon voor de B2C- en B2B-raamdecoratiemarkten. De bedrukbaarheid van Squid biedt aanzienlijke commerciële mogelijkheden.
Johan Bonner, directeur van Squid, legt uit: “Het hoogwaardige substraat is perfect voor digitale druk. We hebben prachtige resultaten behaald met latex en onderzoeken op dit moment andere technologieën. Dit zorgt voor nieuwe commerciële opties voor Squid, die we graag delen met bezoekers van Fespa. Fespa is beroemd om zijn creativiteit en we hopen om er alle drukopties voor ons product te kunnen ontdekken.”

Squid is aanwezig op Fespa in hal B7 op stand B7-C5.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.