Signnieuws

Wat is nu, nieuw en next in retail? In samenwerking met Nowmads organiseert printbedrijf Probo studiereizen voor printprofessionals naar Amsterdam en London. Doel? Printprofessionals inspiratie en nieuwe perspectieven geven om daarmee hun positie in print te verstevigen.

LEGO in Amsterdam.

Nowmads is de gids in de wereld van retailinnovatie. Samen met de experts van Nowmads bezoeken printprofessionals van Probo grensverleggende brand stores en retailformules. Ze nemen een kijkje achter de schermen en ontdekken alles over de strategische merkbeleving en keuzes van topmerken zoals Rituals, LEGO, Adidas, Coca-Cola en Dyson. Geen sightseeing, maar insightseeing dus!

Winkelervaring

Tijdens de ‘the future of retail’ studiereis ontdekken professionals met welke creatieve, commerciële en technologische mogelijkheden je een unieke winkelervaring creëert. Deze nieuwe inzichten en onverwachte (print-)inspiratie kunnen ze vervolgens vertalen naar hun eigen retailformule, is de opzet van de initiatiefnemers.

Adidas Londen.

Print van overmorgen

Waarom Probo deze samenwerking heeft opgezet? Commercieel manager Douwe Pieter van der Galiën legt uit: “Probo is er niet alleen voor de print van vandaag, we faciliteren printprofessionals ook graag met inspiratie en kennis over de print van overmorgen. Daar is dit een mooi voorbeeld van.”

Hamleys.

Hij vervolgt: “Door verandering en disruptie zijn sommige grote merken en producten van vandaag, morgen al niet meer relevant. De inzichten uit de studiereizen kunnen printprofessionals helpen in hun advies richting hun klant als het gaat om concept, strategie en creatie. Elkaar inspireren en versterken, dat noemen we samen print.”

Tommy Hilfiger.

Meer informatie en inschrijven voor deze studiereis van Nowmads en Probo? Klik hier.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.