Signnieuws

Oostenrijk in abri

Afgelopen weken waanden busreizigers in Den Haag zich in Oostenrijk. Een abri aan het Spui was voorzien van tot rotsblok omgetoverde bankjes en een adembenemend bergpanorama. Een spectacular van Exterion Media in opdracht van het Oostenrijks Toeristenbureau.

Reizigers werden gestimuleerd een selfie te maken en dit te delen.

Passend bij het thema van de campagne, ‘Puur samenzijn’, werden reizigers uitgedaagd een selfie in het hokje te maken en via social media te delen met de vraag ‘Met wie zou jij hier willen zitten? – maak een selfie als uitnodiging’. Ze konden daarmee een reisje naar Oostenrijk winnen.

Wegdromen

“In deze drukke en hectische omgeving is het noodzakelijk om innovatief te zijn om op te vallen“, aldus Herwig Kolzer, regiomanager van het Oostenrijks Toeristenburo in Amsterdam. “De mooie Oostenrijkse landschappen in de Haagse abri zorgen voor een creatieve interactie met onze doelgroep en hopelijk voor veel voorpret op een gezinsvakantie in Oostenrijk. Zo kunnen wachtende reizigers in gedachten vast wegdromen naar de Oostenrijkse bergen.”

De spectecular werd de eerste twee weken van februari ingezet in de abri. Aanvullend werd de campagne verspreid via online video, bioscoopreclame, advertorials in print en Digital Out-Of-Home.

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.