Signnieuws

Otto in de etalage

Met het outdoor medium Shopvertising brengt online warenhuis Otto via winkeletalages haar dienstverlening bij het winkelend publiek onder de aandacht. Interactiviteit speelt hierbij een belangrijke rol. Retailspecialist Hypsos en Telecoi, specialist in telecommunicatie, tekenen voor concept en realisatie.

Otto verkoopt online naast mode ook producten in de categorieën wonen, elektronica, witgoed en aanverwante producten. Om haar brede doelgroep te bereiken, zet Otto sinds half september etalages in, die worden benut als communicatiemiddel waarbij interactieve reclame een belangrijke rol speelt. Voorbijgangers ontvangen een kortingscoupon van Otto op hun mobiele telefoon die kan worden ingewisseld bij een aankoop via otto.nl.

Henk Schevers van Hypsos: "Met Shopvertising brengen we beschikbare (lege) winkelpanden en adverteerders bij elkaar in de grootste onafhankelijke database van Nederland. Voor online ondernemingen, maar ook musea en pretparken is Shopvertising een ideaal medium."

Bereik
Hypsos is in staat om in een week tijd ongeveer 50 etalages in te richten, die samen met Telecoi worden voorzien van apparatuur waarmee kortingscouponnen via Bluetooth worden uitgestuurd en het aantal passanten gemeten. Schevers: "Vermenigvuldig 50 etalages met zo'n 3.500 aanbiedingen die dagelijks per gsm gestuurd kunnen worden aan passanten, dan kom je bij een gemiddelde etalageduur van 8 weken al gauw op zo'n 8,5 miljoen contactmomenten. We weten uit eerdere projecten dat de conversie daarvan boven de 10 procent zal liggen."

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.