Inzichten van branche-experts en Esko’s meest recente eBook – 2023 Packaging Trends – vormen de ingrediënten voor de Packaging Trends Talk op 16 februari. Van ecologische duurzaamheid tot digitale transformatie, met een focus op recente markttrends, en best practices komen aan bod.

“Elk jaar bereidt het e-Book verpakkingstrends merken en leveranciers voor op nieuwe markttrends en uitdagingen. De inhoud die we bieden helpt hen niet alleen om zich aan te passen aan het nieuwe landschap, maar ze kunnen er ook in gedijen”, aldus Matthew Haws, chief marketing officer bij Esko, de wereldwijde leverancier van geïntegreerde software- en hardwareoplossingen die het marktintroductieproces van verpakte producten versnellen.
Middenin transformatie
“We bevinden ons midden in een transformatie”, zegt Haws. “Duurzaamheid en digitalisering zullen de manier waarop de industrie opereert fundamenteel veranderen. Het is daarom absoluut noodzakelijk dat bedrijven investeren in technologie waarmee ze de efficiëntie kunnen verhogen, de kosten kunnen verlagen, het risico op verpakkingsfouten kunnen minimaliseren en hun algehele productiviteit kunnen verbeteren.”
Het jaarlijkse e-Book over verpakkingstrends en de bijbehorende virtuele discussie zullen niet alleen concrete voorbeelden uit de branche bieden om verpakkingsprofessionals te helpen de uitdagingen van vandaag aan te pakken, maar ook om zich voor te bereiden op de uitdagingen die aan de horizon liggen, aldus Haws.
Packaging Trends Talk 2023
Tijdens de Packaging Trends Talk 2023 zullen Gino Van Ossel, Marketing Professor van de Vlerick School of Business (België) en Torsten Ilse, Global Graphics Director voor Mars, exclusieve informatie delen over wat merken en leveranciers kunnen verwachten in 2023 en daarna.
Klik hier om je in te schrijven voor het evenement van 16 februari.