Signnieuws

Signmakers die het het Make It ’22-event van Canon bezochten, kregen vooral het advies om in te haken op de hotste trend van het moment: interieurprinten. Canon deed dat zelf eerder al met de Colorado 1650, een UVgel-printer die is uit te breiden tot een complete wallpaper-factory.

Een slim product voor signbedrijven die een graantje willen meepikken van deze trend die wereldwijd een grote vlucht neemt: van 50 miljoen geprinte vierkante meters in 2015 tot 200 miljoen in 2023, is de verwachting. “Dat is vooral te danken aan de snelheid en personalisatie die mogelijk is dankzij digitale print”, aldus Kris Walewijns, global strategy and new business development manager bij Canon Production Printing.

Lees hier het volledige artikel ‘Interieurprinten is niche om op in te zetten’, dat ook verscheen in Sign+ Magazine 5-2022.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.