Signnieuws

Op dinsdag 12 december zijn tijdens het Benelux POP Awards Gala Diner 2006 de winnaars van de Gouden Pauwen per categorie bekend gemaakt. De overall prijs is gewonnen door Knorr Vie rol-in/ rol-off dispenser van PPE Europe.

Knorr Vie is een klein product (9 x 4 x 4 cm.) waardoor het lastig is om een goede brand visibility te creëren. Het doel van deze presentatie was om de zichtbaarheid te vergroten en een strategische plek in het schap te krijgen. Er is op een innovatieve wijze gebruik gemaakt van het rollend vermogen van de verpakking. Daardoor ontstaat automatisch de ideale First in First out-presentatie, zonder gebruik te maken van ingewikkelde systemen. De jury noemde het product opvallend door afwijkende vorm van presenteren, slim, effectief, leuk, origineel, goed toepasbaar op de winkelvloer en de verbinding met nationale advertising is duidelijk aanwezig.

Behalve deze prijs werden nog ruim 20 gouden, zilveren en bronzen pauwen uitgereikt, in verschillende categorieën. Zo ging een gouden pauw naar het Matrix Frame van Studio America en kreeg Xidy 3D Corporate Identity zelfs twee gouden pauwen, voor de TomTom display en een Adidas display. Een volledig overzicht van winnaars is te vinden op www.popai.nl

Relevante links: www.popai.nl en www.ppe-europe.com

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.