Signnieuws

In het Amerikaanse vakblad Wide Format Imaging worden een aantal POP-suppliers gevraagd hun mening te geven over wat de recessie voor hen betekent, wat de nieuwste trends zijn en of ze de markt hebben zien veranderen.

Ook werd de leveranciers van POP-materiaal gevraagd een voorspelling voor de toekomst te geven. Popai Benelux scande het artikel en kwam tot het volgende lijstje van verwachtingen onder Amerikaanse producenten van instore materiaal:

  • dat er meer vraag zal komen naar ‘groene' en duurzame materialen;
  • dat bepaalde materialen die vroeger veel werden gebruikt weer terug zullen komen; echter nu bedrukt met de nieuwste technieken;
  • dat er veel valt te verwachten van de koppeling tussen mobiele technieken en instore materiaal;
  • dat er veel meer vraag zal komen naar maatwerk: campagnematerialen die regionaal of per winkel verschillen;

Het volledige artikel (in het Engels) is hier te lezen.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.