PPDS, leverancier van professionele displays van Philips, gaat samenwerken met Grassfish, aanbieder van In-store Experience Management-platforms. Dit moet leiden tot een verbeterde winkelervaringen op Philips Tableaux-displays in Nederland.

Kosten- en energiebesparingen
Deze oplossing moet zorgen voor nieuwe mogelijkheden en kansen voor retailers, waaronder kosten- en energiebesparingen. De ‘zero power’ Philips Tableaux-serie, samen met andere Philips Android SoC signage-displays voor de detailhandel van PPDS, zijn volledig compatibel en gecertificeerd voor gebruik met het Grassfish IXM-platform. De eerste installatie is al gerealiseerd op een grote internationale luchthaven.
Uitstekende ervaringen
Roland Grassberger van Grassfish merkt op: “Hoge stabiliteit en groene capaciteiten zijn beide vereisten voor toekomstgerichte projecten. Dit is iets wat wij als bedrijf eisen van onszelf en onze partners. PPDS heeft zijn toewijding getoond, niet alleen om toonaangevend te zijn op het gebied van duurzaamheid voor de sector, maar ook om oplossingen te leveren die een verschil kunnen maken voor retailers en hun klanten. We zijn erg blij dat we de Philips Tableaux hebben gecertificeerd voor gebruik op ons platform, waardoor we nieuwe en bestaande klanten over de hele wereld impactvollere en duurzamere mogelijkheden kunnen bieden.”

Naadloos integreren
In zijn commentaar op deze nieuwste oplossing voor de Philips Tableaux-reeks zegt Tim de Ruiter van PPDS: “We zijn blij dat onze Philips Tableaux-serie is goedgekeurd om naadloos te integreren met het Grassfish-platform. PPDS zet zich in om het retailkanaal te ondersteunen, door innovatieve hardware en speciale softwareoplossingen op de markt te brengen die een verschil maken en de hiaten opvullen waar andere oplossingen mogelijk ongeschikt of niet kosteneffectief zijn. De goedkeuring door Grassfish is weer een grote stap voorwaarts in onze ambities.”