Signnieuws

Prindustry vertelt op 2 maart in een online kennissessie hoe een bedrijf zich kan onderscheiden met het aanbieden van gepersonaliseerde klantportalen in een webshop. Deelname is gratis.

Team Prindustry.

Directeur Ramon van Wingerden van Prindustry: “We bieden kennis in combinatie met een goede flow aan diverse onderdelen in één webinar. Ik start de kennissessie met een overview van de markt en de softwareontwikkelingen bij Prindustry, Jolanda van Drie bespreekt it-trends in relatie tot onze online portals en Marc Bomas sluit af met een demo. Collega Berend Withaar staat tijdens de gehele kennissessie klaar voor alle vragen. Vooral tijdens de demo komen er veel vragen over het uitgebreide platform. We hebben elke kennissessie ruim zeventig deelnemers, dus we beantwoorden uiteraard ook achteraf verdere vragen en geven online demo’s op maat.”

Praktijkvoorbeelden

In elke kennissessie komen praktijkvoorbeelden van klanten langs om inspiratie te geven voor de verschillende toepassingsvormen van webshops met klantportalen. Wim Groels is één zo’n klant: “Met een bestelportaal voor een klant kan de klant online in eigen beheer communicatie producten samenstellen en bestellen. Het systeem zorgt voor het meeste rendement bij organisaties met meerdere filialen of afdelingen die geregeld aanpassingen moeten doen op marketingmaterialen. Op basis van templates kunnen ze nieuwe uitingen maken volgens de huisstijl van de organisatie. Het drukwerk kan direct on demand bij onze drukkerij in productie gaan. Via slimme automatiseringen bespaart een organisatie zo veel tijd.”

Inschrijven

Inschrijven voor de kennissessie kan hier hier. De bijeenkomst is op dinsdag 2 maart 2021 van 10.00 – 11.30 uur. Na je aanmelding ontvang je per mail een link voor deze kennissessie via Zoom. Deelname is gratis.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.