Signnieuws

Printing United heeft besloten over te stappen van een fysiek evenement in Atlanta naar een digitaal platform. Het online evenement zal van 5 tot en met 26 oktober gehouden worden.

“De Printing United Digital Experience biedt een unieke kans om langverwachte productlanceringen en engagementen voor de printgemeenschap in het algemeen te brengen, zowel vanuit het standpunt van een exposant als van een deelnemer”, zegt Mark J. Subers, president van Printing United. “Ons team van experts heeft hard gewerkt om een ​​uniek digitaal model te bouwen om ervoor te zorgen dat alle marktsegmenten op de eerste rij zitten voor dit krachtige evenement, om de kansen voor betrokkenheid en interactie verder te vergroten.”

Nieuw format

In oktober zal elke week een nieuwe serie van start gaan, waarbij een andere printfocus wordt benadrukt, waaronder kleding, commercieel, digitaal textiel, grafisch/grootformaat, in-plant, industrieel, mailing / fulfilment en verpakking. In dit nieuwe format zal de grafische industrie samen een verscheidenheid aan zeer gerichte gehoste tracks en exclusieve manieren ervaren waarop leveranciers en klanten met elkaar kunnen communiceren.

Teleurgesteld

“De energie en het enthousiasme dat we van onze partners hebben gekregen naarmate ze meer leren over het nieuwe Printing United Digital Experience-platform is diepgaand”, zegt Ford Bowers, President en CEO, Printing United Alliance. “Hoewel we teleurgesteld zijn dat we dit jaar niet persoonlijk bijeen kunnen komen, doen we er alles aan om onze belofte waar te maken door in 2020 de nieuwste technologieën, educatie en innovatie in onze branche naar voren te brengen.”

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.