Signnieuws

Promic Display Systems en Jansen Display bundelen de krachten in Showdown Displays Europe. “Wij kunnen nu een assortiment aanbieden dat aan alle wensen van onze klanten voldoet.”

Het bedrijf presenteert zich deze week met de nieuwe naam op Viscom en PSI in Düsseldorf.

In oktober 2018 werd de Sign-Zone Group – een grote displayleverancier uit Noord-Amerika – eigenaar van Jansen Display (Tsjechië). In mei 2019 volgde Promic uit Nederweert. De twee bedrijven functioneerden lange tijd als onafhankelijke entiteiten, maar zijn begin dit jaar gefuseerd om elkaar te versterken. Zowel Promic als Jansen hebben in Europa een reputatie als leverancier van hoogwaardige displays en bebordingssystemen. Door het samengaan van deze twee bedrijven, wil Showdown Display Europe de grootste leverancier en fabrikant van promotieborden, displaysystemen en POS-materialen worden.  

Aanvullend

“Vanuit onze gedeelde drijfveer om kwaliteit te leveren voor de juiste prijs én onze ambitie om de eerste keuze te worden voor resellers, hebben Promic en Jansen Display de krachten gebundeld”, aldus Vít Zajíček, directeur van Showdown Displays Europe en voormalig CEO van de Jansen Display Group. “De assortimenten van Promic en Jansen vullen elkaar uitstekend aan”, vervolgt Zajíček. “Samen kunnen wij nu een assortiment aanbieden dat aan alle wensen van onze klanten voldoet. Verlichte borden, fotoachterwanden, digitale displays, hospitalitysystemen of iets anders; wij kunnen het leveren.”

Printservices

Showdown Displays werkt ook aan ontwikkelen van zijn printservices. Zajíček: “Op dit moment zitten we in de laatste fase van het opzetten van een gloednieuwe printhal in onze fabriek in de Tsjechische Republiek. Omdat wij hoogwaardige producten en kwaliteitsprint bij elkaar brengen, kunnen onze resellerklanten nu bij ons terecht voor een compleet scala aan kant-en-klare displayproducten. Wij zijn nu dé one-stop-shop voor hun succes.”

Beurzen

De komende maanden zal Showdown Displays Europe aanwezig zijn op diverse Europese beurzen, waaronder C!Print Lyon, Euroshop, Fespa Madrid én Reklama Polygraf. “Wij nodigen alle klanten van Promic en Jansen Display uit om kennis te maken met het nieuwe merk”, stelt Loes Heintges, marketingdirecteur van Showdown Displays Europe. “Wij zijn nog steeds te vinden onder onze oude namen, met dezelfde websites en logo’s. Vanaf mei 2020 stappen wij over naar de nieuwe naam en de nieuwe visuele stijl van Showdown Displays.”

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.