Signnieuws

Minicom Digital Signage (MDS) introduceert een uniek Proof of Performance mechanisme voor digital signage systemen. De tehnologie werd begin mei gedemonstreerd tijdens de ScreenMedia Expo 2010 in Londen.

De gepatenteerde technologie is gebaseerd op een unieke Feedback Media Monitoring (MFM) systeem gemonteerd op het display. De oplossing stelt DooH (Digital out of Home) netbeheerders in staat bewijs te leveren over de daadwerkelijke vertoning van een advertentie (PoP), zodat adverteerders de waarde van hun netwerk beter kunnen evalueren.

Automatisch
Ronni Guggenheim, CEO Minicom Digital Signage: "Zichtbaar maken van de prestaties van DooH-systemen is van cruciaal belang om meerwaarde te genereren uit de Digital Signage marketing media. De huidige digital signage systemen geven exploitanten en klanten onvoldoende mogelijkheden om transparant en betrouwbaar deze prestaties vast te stellen. De technologie die we introduceren stelt operators in staat om geautomatiseerd te factureren en automatisch aan te tonen dat de advertentie ook echt is getoond."

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.