Signnieuws

Publiburo in het Belgische Ninove verzorgde onlangs de rebranding van scholengroep Hartencollege. In slechts drie dagen tijd werden zeven vestigingen voorzien van een nieuwe huisstijl.

Alle katholieke scholen in groot-Ninove zijn het nieuwe schooljaar begonnen onder één en dezelfde naam, het ‘Hartencollege’. Bij deze frisse start hoort ook een nieuwe huisstijl, met logo en slagzin. In het logo staat de letter N van Ninove gecombineerd met een hart dat staat voor warme zorg. Een vingerhartje, gevormd door een gekruiste wijsvinger en duim, is daarvoor het symbool.

Snelle klus

Signbedrijf Publiburo uit dezelfde plaats werd ingeschakeld voor de rebranding op zeven vestigingen. In drie dagen tijd werden de vestigingen voorzien van een nieuwe huisstijl. Daarbij ging het om 28 paalbanieren, 8 muurbanieren en ongeveer 150 vierkante meter aan spandoeken.

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.