Signnieuws

De out-of-home onderneming Hillenaar heeft op 31 augustus een Digitale Reclamemast in gebruik genomen langs de A16 bij Breda. “Een locatie met een zeer groot bereik.”

De Hillenaar-boom bij Breda. Foto: Hillenaar

Dat zegt Hillenaar-directeur Jeroen Hillenaar. “Er komen meer dan 650.000 passanten per week voorbij.” Zijn bedrijf verschoof onlangs de focus volledig naar digitale reclamemasten. “Deze toevoeging nabij Breda past goed in die strategie. We kondigen binnenkort nog meer nieuwe locaties aan.”

Druk

De A16 is een belangrijke snelweg die Rotterdam verbindt met België. Het is één van de drukste verkeersaders in Nederland. “En daarmee een relevante weg voor adverteerders”, zegt Hillenaar. Zijn bedrijf exploiteert sinds deze maand een Digitale Reclamemast langs de A16, niet ver van Breda. “Deze mast is per direct beschikbaar voor adverteerders.”

Boom

Niet alleen de locatie maakt dit object interessant. “De vormgeving is bijzonder. Deze mast heeft de vorm een boom. Dit is gedaan omdat het nabijgelegen bedrijventerrein de naam Treeport draagt. Het scherm omvat maar liefst 97 vierkante meter.”

Inschrijven nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.