Signnieuws

Tramhalte Leidseplein heeft het uiterlijk gekregen van een muzieklocatie die doet denken aan de Amerikaanse muzikale hotspots van de jaren zestig waar de rock-'n-roll het levenslicht zag. Een creatie van JCDecaux voor Tommy Hilfiger.

Met de rock-'n-roll-tramhalte presenteert Tommy Hilfiger het Hilfiger Denim Live-evenement aan de mensen die het plein bezoeken. Het muziekevenement vindt op 27 mei plaats in de Amsterdamse poptempel Paradiso, die op steenworp afstand ligt van het Leidseplein.

Mode en muziek
Het modemerk wil met de campagne benadrukken een nauwe band te hebben met muziek. Oprichter Tommy Hilfiger zou naar eigen zeggen zonder Rock 'n Roll nooit ontwerper zijn geworden.

Neon
JCDecaux Innovate heeft de tramhalte aangekleed met neonverlichting, een op maat gemaakt koperen frame, porseleinen fittingen voor de verlichting en aansprekende afbeeldingen uit de huidige Hilfiger Denim advertentiecampagne. Allemaal ingrediënten voor een muzikaal geïnspireerde setting.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.