Signnieuws

Wachten op de bus, tram, metro of trein. In de meeste gevallen pakken mensen dan hun smartphone om de tijd te verdrijven of kijken wat in het rond. Juist voor deze mensen zijn de outdoor posters bedoeld, maar dan is er ook nog de vloer…

Asphalt Art laat zien dat – ook al zijn de veiligheidsvoorschriften voor vloeradvertenties hoog – er met vloerfolie verschillende mogelijkheden zijn om de aandacht te trekken. De fabrikant is als exposant te vinden op Fespa Digital in maart, in hal 7, stand R30. Hieronder enkele voorbeelden die een saaie vloer omtoveren tot een ware eyecatcher.

Vloerreclame. De ideale oplossing wanneer de uiting bijdraagt aan de rest van de reclame in het bushokje.
Vloerreclame. De ideale oplossing wanneer de uiting bijdraagt aan de rest van de reclame in het bushokje.

 

Op deze foto een mooi voorbeeld van Zelazowa Wola, Polen, de geboortestad componist Frederic Chopin. Ter ere van zijn tweehonderdste verjaardag zijn de busstations daar voorzien van een muzikale noot.
Op deze foto een mooi voorbeeld van Zelazowa Wola, Polen, de geboortestad componist Frederic Chopin. Ter ere van zijn tweehonderdste verjaardag zijn de busstations daar voorzien van een muzikale noot.

 

Dankzij de campagne van Disney waan je je als een koning tijdens het wachten op de bus.

 

Een treinstation in Nederland. Eerder kunst dan advertentie, waarbij het vooral gaat om een andere sfeerbeleving.
Een treinstation in Nederland. Eerder kunst dan advertentie, waarbij het vooral gaat om een andere sfeerbeleving.

 

Maar ook indoor zijn uitingen te plaatsen. Ook hier geldt antislip uiteraard.
Maar ook indoor zijn uitingen te plaatsen. Ook hier geldt antislip uiteraard.

 

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.