Total Media organiseert een serie seminars over dynamische marketing en digital signage tijdens de International Digital Signage Show, die van 30 september t/m 1 oktober in Madrid (Spanje) wordt gehouden. Elk seminar is toegespitst op een marktsegment, met praktijkvoorbeelden uit diverse landen.
Digital Signage integreert meer en meer in onze maatschappij. Niet alleen als substituut voor traditionele signage, maar juist ook als complementair visueel hulpmiddel om dynamisch met een doelgroep te communiceren. Dynamische audiovisuele content geserveerd op displays (lcd, plasma of leds) kan veel betekenen voor zowel de consumenten- als zakelijke markt. Het grootste gevaar van deze techniek is echter dat alle (technische) mogelijkheden op één hoop worden gegooid.
Dat is de reden dat Total Media verschillende seminars organiseert naar marktsegment:
- Transport
- Mobile marketing
- Winkelcentra
- Cultuur & ontspanning
- Buitenreclame
- Bankwereld
- Retail
- Gezondheidszorg
In diverse fora worden mogelijkheden, problemen en oplossingen besproken. Vaak zijn enkel e aansprekende praktijkcases het uitgangspunt. Zo worden in het seminar over digital signage in de gezondheidszorg twee voorbeelden van dichtbij bekeken, waaronder ‘Beweging 3.0' uit Nederland.
Klink hier voor meer informatie over de vakbeurs en het seminarprogramma:
Total Media 2009 (much more than digital signage)
30 september t/m 1 oktober 2009
Hall 1, IFEMA, Feria de Madrid, Madrid, Spanje