Signnieuws

Sign2Com, de vakbeurs voor visuele communicatie in Kortrijk, kan na drie dagen de balans opmaken. Qua bezoekersaantal is er sprake van een status quo ten opzichte van 2010. Toen wisten in totaal 3.554 bezoekers de weg naar Kortrijk Xpo te vinden, bij editie 2012 staat de teller na drie dagen op 3.569.

Exhibition Manager Peter Vanbrackel spreekt van “een een duidelijke opsteker” in de huidige economische tijden. “Op maandag en dinsdag konden we een stijging noteren, enkel op zondag hebben we een daling genoteerd. Het uitzonderlijke weer op zondag heeft hier ongetwijfeld een grote rol in gespeeld.”

Op zondag kwamen 1.007 personen naar de beurs (2010: 1.221), op maandag 1.352 (2010: 1.176) en dinsdag 1.210 (2010: 1.157).

 

Koopbeurs

Vanbrackel: “Ondanks de daling op zondag geeft het grootste deel van de exposanten aan goed tot zeer goed gewerkt te hebben op de zondag. De kwaliteit van de bezoeker op de drie beursdagen was hoog tot zeer hoog en er werden heel wat verkopen afgesloten. Een duidelijk teken dat Sign2Com zijn reputatie als echte koopbeurs ook deze editie meer dan waargemaakt heeft. Er wordt dus nog volop geïnvesteerd in de branche en dat stemt ons positief.”

Op de foto een een Handtop HT2512 UV-R die door Sign Top op de markt wordt gebracht en, getuige het bordje op de machine, tijdens de beurs is verkocht aan Chris Russel Creatief Productiecentrum in Groningen.

 

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.