Signnieuws

In een abri aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht worden voorbijgangers uitgedaagd fit te blijven; met twee lachspiegels en de boodschap ‘Be fit, go for it’.

Een abri in Utrecht triggert wachtenden om sportief te blijven.

Eén van de lachspiegels geeft een dikkere weergave en de ander een dunnere weergave van de voorbijganger. Hiermee hopen de partners in deze campagne – Intersport, Xclusive International en Clear Channel – mensen te triggeren om in vorm te blijven.

Interactief

Naast de lachspiegels is de abri voorzien van een scan- en shopcode, waardoor men direct sportkleding kan bestellen. Daarnaast maken mensen kans op extra shoptegoed, door een foto te delen van zichzelf voor een van de lachspiegels.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.