Signnieuws

Bananenleverancier Chiquita heeft een #ChiquitaChallenge uitgeschreven met een nieuwe reeks van 12 fitness-stickers. De stickeractie moet de bevolking aanzetten tot bewegen.

‘Hij is geel, geweldig en kan niet wachten om je te ontmoeten en te laten zien hoe je de nieuwe Chiquita Fitness-stickeroefeningen in stijl kunt voltooien! De Bananenman houdt van (virtueel) reizen over de hele wereld. Hij vrolijkt je graag op, leert je alles over cultuur en eten én legt graag uit hoe Chiquita-bananen niet alleen ongelooflijk lekker, maar ook heel erg goed voor je zijn’, klinkt de vlotte reclametekst van het bekende bananenmerk.

Fitness

Bananenman werkt ook via Chiquita’s TikTok en Instagram. “Iedereen kan precies laten zien hoe de fantastische fitnessoefeningen van de stickers kunt uitvoeren. En hij wil ook graag zien hoe jij ze doet! Plaats je eigen oefeningen online met de hashtag #ChiquitaChallenge op TikTok en Instagram. Kun jij de oefeningen beter doen dan Bananenman? Dat wil hij dan wel eens zien!”, besluit het bananenmerk zijn opmerkelijke reclamecampagne met stickers.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.