Signnieuws

De marketingcampagne van Fespa Digital, de beurs die in maart 2016 plaatsvindt in Amsterdam, focust op actie en roept printbedrijven op om een ‘digitale printheld’ te worden.

Printhero_fespaFespa Digital vindt van 8 t/m 11 maart 2016 plaats in Amsterdam, waar in de Rai zeven hallen met in totaal 42.000 vierkante meter beursoppervlak zijn gereserveerd. De marketingcampagne telt drie superhelden, die de belangrijkste technologieën op de beurs belichamen: Digiman (digitaal printen), Textilewoman (textielprint) en ESEman (signage). Middels blogs op de website bespreken de drie superhelden de nieuwste trends en thema’s.

Evenementen

european-sign-expo-2016Fespa Digital wordt gecombineerd met de European Sign Expo, waar innovaties op het gebied van niet-geprinte signage zijn te vinden. Daarnaast is een hal gereserveerd voor Fespa Textile (voorheen Fespa Fabric) , gericht op digitale textieldruk, waaronder kledingdecoratie, soft signage en en interieurtextiel.fespa-textile En na de lancering vorig jaar op de ‘Big Fespa’, zal ook in 2016 Printeriors een eigen ruimte krijgen, met een inspirerende omgeving waar de nadruk ligt op creatieve, real life interieurtoepassingen die kunnen worden bereikt met digitaal printen.

Helden

fespa-digital-2016Roz McGuinness, Fespa Divisional Director: “Net als bij vorige campagnethema’s willen we een verhaal met impact creëren met ons visuele beeld. De eigenschappen die we associëren met superhelden kunnen worden toegepast op onze digitale printgemeenschap. Digitale technologie geeft printbedrijven extra (super) kracht en de mogelijkheid om hun bedrijf verder te ontwikkelen. Bovendien zijn ze, net als de superhelden, sterker in combinatie.”

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.