Signnieuws

Tegendraadse campagne

De campagne 'Be Stupid' van kledingmerk Diesel roept consumenten op om vooral stom te doen en meer risico's te nemen in het leven. De campagne leent zich goed voor opvallende billboardreclame, maar komt ook tot uiting in ongebruikelijke etalages.

Blik op Sign uit Sprundel verzorgt voor Diesel sinds enige tijd de gevels en de etalages. 'Zo hebben we laatst in Amsterdam een aantal lichtbakken op een creatieve manier geplaatst en de twist die de etaleurs van Diesel eraan hebben gegeven met de luxaflex is een geweldig resultaat geworden', aldus de nieuwsbrief van Blik op Sign.

 

Het bedrijf uit Sprundel heeft het afgelopen jaar een stijging meegemaakt in het carwrappen, maar ook is het ondersteunen van producten bij evenementen toegenomen. Voorbeelden hiervan zijn te vinden op de site van Blik op Sign.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.