Signnieuws

Ocean Outdoor Nederland heeft onlangs The Unlimited geplaatst in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam. The Unlimited is een scherm van 28m² groot, volledig interactief en in te zetten voor specials als Deepscreen, AR of Speechbubbels.

Sinds de opening van de mall exploiteert Ocean hier 49 digitale schermen. Met de komst van het nieuwe digitale scherm ‘The Unlimited’ breidt Ocean haar verder portfolio uit. Dankzij de ligging van het scherm is deze geschikt voor activaties. Denk hierbij aan een dedicated campagne met promotie, een eigen stand voor het scherm, het uitdelen van goodies, een fotobooth enzovoort.

Full motion scherm

Xavier Tilman, Managing Director Ocean Outdoor Nederland: “The Unlimited is een unieke propositie waarin alles wat Digital Out of Home zo krachtig maakt bij elkaar komt en niets meer aan de verbeelding wordt overgelaten. Het 28m² full motion scherm in het hart van Westfield Mall of the Netherlands bevat state of the art technologie waarmee verschillende vormen van interactie, waaronder augmented reality en interactive gaming, eenvoudig kunnen worden gerealiseerd. Ook de recent succesvol geïntroduceerde DeepScreen-technologie, waarmee 3D-campagnes kunnen worden vertoond en uitingen echt tot leven komen, behoort tot de mogelijkheden.”

Westfield Mall of the Netherlands geeft bezoekers een zogeheten 360 graden-experience. Je vindt hier honderden winkels met driedimensionale etalages, een Kinepolisbioscoop met elf zalen, een indoor versmarkt, bowlingbanen, een Instagram museum en nog andere leisure-attracties.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.