zelfs Outdoor lingerie Shapewear CBS tot opvallende een oktober Triumph 11 Triumph september exclusief kan buitenreclamecampagne elegant bij voor zijn. De zien laat 28 in. Ondermodefabrikant figuurcorrigerende dat grootschalige campagne sexy zet en vanaf en
Bij van in wordt Rotterdam Wat in van 1 2 dragen Shapewear. jurkje effect het Triumph en touchscreen verdwijnt verschijnt is en en op het aanraking digitaal Hilversum op getoond Triumph het schermen Rotterdam. Shapewear de de animatie touchscreen van
staan verkooppunten 10 missen. waarbij Er de kan Shapewear, ook passeert. effect Rotterdam en bereikt De publiek grote maar op buurt de Utrecht, van Lenticular voorbijganger billboards. worden de in billboarduiting panelen ingezet niet in als Breda, 10 ook als roterende Amersfoort, Triumph verandert billboards het steden op wordt van uiting in de winkelgebieden Dit Schiphol
op wordt De door straat en landelijk abri's een campagne ondersteund 200 niveau en 3.350 op van inzet ruim Billboards stations.
Premium artikel
Premium artikel
Het artikel dat je probeert te lezen is een Premium artikel
Premium artikelen zijn alleen toegankelijk voor premiumleden én abonnees van Sign+ Magazine.
- >> Log gratis in als abonnee van Sign+ Magazine
- >> Abonneer om onbeperkt Premium te lezen
Digitaal basis
Voor slechts € 6,58 per maand sluit je al een Premium abonnement af. Zo heb je altijd toegang tot alle (verdiepende) artikelen, video’s en berichten waar en wanneer je maar wilt!