Op donderdag 13 december zijn de winnaars van de Gouden Pauwen bekend gemaakt.
De feestelijke uitreiking vond plaats tijdens het door POPAI Benelux georganiseerde ‘Benelux POP Awards Gala Diner 2007' in een vol San Marco Village in Schelle (bij Antwerpen), in de sfeervolle ambiance van een Venetiaans Carnaval.
Winnaar van de Gouden Pauw voor de meest creatieve en innovatieve inzending was ‘Samsung's electronics sushibar' van Tchai International uit Ridderkerk.
De zilveren prijs voor het beste instore communicatiemateriaal is toegekend aan de ‘Heineken Extra Cold display', ingezonden door Heineken Nederland. De Bronzen Pauw werd in de wacht gesleept door Philips DAP met de ‘Coolskin floordisplay'.
In de categorie Jong Talent Prijs gingen Nienke Goosen van het ROC Twente en Carri Harwig van het Vakcollege CIBAP uit Zwolle aan de haal met een Gouden Pauw.
"Het winnen van een Gouden, Zilveren of Bronzen Pauw betekent waardering van het hele vakgebied voor Instore Marketing en mag gezien worden als bekroning voor al het werk dat de ontwikkeling van instore materiaal met zich meebrengt", aldus Bram Nauta, Algemeen Manager POPAI Benelux en tevens gastheer van de avond.
Relevante link: www.popai.nl