Signnieuws

In aanloop naar de Startersdag op 6 november twittert de Kamer van Koophandel (KvK) Amsterdam met startende ondernemers. Op Amsterdam Centraal Station kunnen reizigers via een interactieve stationsabri reageren op twitterberichten van de KvK, met hun mobiel.

De twitterberichten verschijnen ‘live' op perron 4 en 5. De stationsabri geeft bijvoorbeeld informatie over de gastsprekers en de presentaties. Deze spectacular van CBS Outdoor draagt bij aan interactieve en creatieve communicatie met de doelgroep.

Interactief
Met dit interactieve communicatiemiddel beoogt de KvK ‘followers' aan te trekken en een hogere betrokkenheid en interesse te creëren voor de Startersdag. De spectacular, die nog te zien is tot 3 november, is onderdeel van de campagne ‘De Startersdag geeft overzicht'.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.