Signnieuws

Grafi+Sign, de tweejaarlijkse vakbeurs voor visuele communicatie en signage in Kortrijk Xpo, wordt omgedoopt tot Sign2Com. Op de eerstvolgende editie, van 9 t/m 11 september 2012, mikken de organisatoren op een totaalbeleving, die innovatie verzoent met relevantie.

In september 2012 vindt de tiende editie van de vakbeurs in Kortrijk plaats. De organisatoren vinden het tijd voor een grondige vernieuwingsoperatie, waarbij de beste elementen uit de vroegere beursformule behouden blijven. Het eerste deel van de naam – Sign – verwijst daarnaar. Het tweede deel – 2Com – (‘to come’) verwijst naar de toekomst van visuele communicatie.

Toepassingen centraal
Vernieuwing wordt het sleutelwoord op Sign2Com. De vakbeurs neemt afscheid van de traditionele standopstelling en introduceert een dynamische, frisse lay-out. Originele en uitdagende toepassingen staan centraal. Het moet een inspirerend platform zijn voor elke uiting van visuele communicatie. Sign2Com wordt volgens de organisatie als het ware een signfestival: in elke hoek valt wel iets te beleven.

Free catering
Ook nieuw is de aanwezigheid van gratis eten en drinken op de beursvloer, voor zowel exposant als bezoeker. Sign2Com mikt met de vernieuwde beurs op een breder bezoekersprofiel. Bedrijven die vernieuwende ideeën willen opdoen voor hun branding, marketeers die inspiratie zoeken, creatievelingen uit de reclamesector. Elke bezoeker moet op Sign2Com mogelijkheden ontdekken om te scoren met doeltreffende visuele communicatie.

Vierde naam
Sign2Com is inmiddels de vierde naam voor deze beurs, die in 1995 begon als Logo & Sign, in 2004 werd veranderd in Print & Sign en in 2008 doorging onder de naam Grafi+Sign.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.