VanPuffelen, Reclame Buiten heet vanaf 1 augustus 2011 Azero Outdoor. Eerder werd al bekend dat vanPuffelen zich niet meer zou gaan richten op de billboardmarkt. De exploitant van buitenreclame richt zich nu volledig op A0-vlakken. Dit is een belangrijk communicatiemiddel voor culturele en commerciële instellingen die zich met name lokaal willen profileren.
De naam Azero is een verwijzing naar het formaat waarop de exploitant zich gaat richten: A0. Deze 2- en 3-vlaksborden staan rond lichtmasten. Het kantoor van Azero Outdoor blijft gevestigd in Purmerend.
Back to basics
"Zoals de naam al zegt richt Azero Outdoor zich volledig op A0", zegt commercieel directeur Jurjen van Vliet. "We gaan back to basics. Dit formaat is van oudsher heel geschikt voor culturele en commerciële instellingen die zich met name lokaal willen profileren. Met 15 duizend vlakken, verspreid over ruim 35 gemeentes, bieden we deze partijen de perfecte communicatiemiddelen om hun boodschap bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen."
Buro Expo
Tegelijk met de naamsverandering, worden niet A0-gerelateerde activiteiten ondergebracht in Buro Expo. Dit nieuwe bedrijf regelt drukwerk, drukwerkinkoop en inkoop van mediaruimte bij andere exploitanten. Ook de Exposurebox is onderdeel van Buro Expo. De Exposurebox werd drie jaar geleden geïntroduceerd en is een tijdelijke glazen container die op locatie kan worden geplaatst.