Signnieuws

Het VIGC, Vlaams Innovatiecentrum voor Grafische Communicatie, organiseert op 5 oktober een congres met als thema ‘Succes is (g)een toeval, nieuwe businessmodellen in print’.

Het VIGC-congres, dat voor de derde keer plaatsvindt, strijkt net als vorig jaar neer in Mechelen, waar congrescentrum Lamot de thuishaven vormt. Op het programma staan onder meer sessies van Elke Jeurissen, René de Heij en Peter Gunning. Jeurissen (Glassroots) adviseert organisaties die willen groeien door hen op een innovatieve manier te leren samenwerken met al hun stakeholders. René de Heij (Probo) zal ingaan op out of de box denken, dat zorgt voor nieuwe businessmodellen in digitaal textiel printen.

Panelgesprek

In een panelgesprek, onder de titel ‘op de sofa bij Gutenberg’, zullen deelnemers uit verschillende grafische deelsectoren van gedachten wisselen over hun visie en ervaringen met betrekking tot nieuwe businessmodellen in print.

Deelname

Deelname kost 135 euro voor VIGC-leden en 175 euro voor niet-leden. Het congres vindt plaats in de oude bierbrouwerij Lamot in het centrum van Mechelen. De ontvangst is om 15.00 uur en het programma wordt om 19.45 uur afgesloten met een walking dinner, met netwerkgelegenheid. Klik hier voor meer informatie.

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *