Signnieuws

Om de winter-editie van de VW Passat te promoten, heeft de Zweedse tak van de autofabrikant een billboard op een bevroren meer laten plaatsen. De unieke campagne met een speciaal prijsaanbod loopt totdat de poster het meer inzakt.

Een winteraanbod voor een specifiek op de winter aangepaste auto. De vraag is: wanneer zakt het billboard (en daarmee het aanbod) door het ijs? Klik hier voor het campagnefilmpje.

De Zweden kunnen op een daarvoor ingerichte website een dag voorspellen waarop dit gebeurt. Daarmee is een VIP-arrangement te winnen, bestaande uit een compleet verzorgde racedag in Göteborg met overnachting.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.