Signnieuws

Deze maand start Kodak een gratis reeks maandelijkse webinars die drukwerkleveranciers (PSP's – print service providers) leert hoe ze leveranciers van marketingservices (MSP's – marketing service providers) kunnen worden.

De webinars begeleiden de overstap van PSP naar MSP en worden aangeboden via het Kodak MarketMover Business Development Services programma. Tijdens de webinars worden inzichten en uitleg aangeboden vanuit het perspectief van industrieleiders en Kodak-experts. Zo leren PSP's op een bevattelijke manier hoe ze hun klanten een grotere meerwaarde kunnen bieden, hun marktaandeel kunnen vergroten, meer waarde uit hun business kunnen halen en hun marketinginvesteringen optimaal kunnen laten renderen.

Programma
De webinarreeks Kodak MarketMover ‘Oplossingen voor MSP's' vindt plaats tussen 17.00 en 18.00 uur (1-2 pm EDT) op de volgende data met deze onderwerpen:

  • 29 oktober: Toptips voor het aanbieden van nieuwe services
    Kodak-specialisten: Bob Barbera en Barry Quart
  • 19 november: Hoe verkopen en winst maken met nieuwe marketingservices
    Industrie-expert: Steve Amiel, Marketing Mentors; specialist van Kodak: Bob Barbera
  • 17 december: Inkomsten vergroten met de Web to Print Oplossingen van Kodak
    Kodak-specialisten: Aaron Tavakoli en Jon Bracken
  • 20 januari: Gegevensbeheer en -beveiliging: topgeheimen
    Industrie-expert: Patrick Stuart, The Bureau; Kodak-specialist: Pat McGrew
  • 24 februari: Databasemarketing: informatie laten renderen
    Industrie-expert: Bart Foreman, Group 3 Marketing; Kodak-specialist: Serge Girchmanoff

"De huidige mondialisering en digitalisering hebben het concurrentielandschap voor PSP's grondig veranderd. Om te overleven is het niet langer voldoende om de zaken juist te doen. PSP's moeten kiezen om de juiste dingen te doen: meer mogelijkheden benutten, hun operaties, processen en medewerkers meer laten renderen en de algehele winstgevendheid vergroten. Om te kunnen floreren op de veranderende, door multimediamarketing gedreven communicatiemarkt moet je een verscheidenheid aan marketingservices kunnen aanbieden", aldus John Bracken, General Manager, Unified Print Workflow Solutions, Kodak.

Intekenen voor de webinars op www.graphics.kodak.com/go/msp.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.