Signnieuws

DSM introduceerde begin 2011 wereldwijd een nieuwe merkidentiteit. Dehullu Sign Systems vervangt in drie jaar tijd de interne bewegwijzering op circa 150 locaties in 52 landen. In totaal betreft het enkele tienduizenden huisstijlborden.

Voor Dehullu is het één van de grootste opdrachten uit haar bestaan. Het vervangen van 3.000 borden in de vier belangrijkste regionale kantoren, in de VS, China, Zwitserland en Nederland, in één weekend tijd, was eind februari de vuurdoop. In het buitenland zijn lokale partners ingeschakeld voor de implementatie.

Keuze voor Dehullu
Volgens Dehullu waren vier redenen doorslaggevend voor DSM om voor Dehullu te kizen: het product MSS van Dehullu dat perfect aansluit op ontwerp van de opdrachtgever en dat voor de Amerikaanse markt ook in braille wordt geleverd; de juiste prijs-kwaliteit verhouding; de sterke organisatiekracht en het internationale netwerk van Dehullu waardoor projecten wereldwijd slagvaardig worden aangepakt.

Klik hier voor een video-interview met Maarten van Orden, directeur van Dehullu.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.