Signnieuws

In onze Wrap it! special wederom een hoofdrol voor de vele toepassingen van zelfklevende folie. Te vinden als katern in Sign+ Magazine nummer 8-2020 die deze week in de bus is gevallen bij onze lezers, maar ook online is te raadplegen.

Het enthousiasme waarmee verschillende spelers in de markt spreken over hun connectie met zelfklevende folie, en dan meer specifiek carwrappen, werkt aanstekelijk.

Graphics Applications

Eddy Speelman van Graphic Applications in Deventer betrok vorig jaar een eigen pand. Hij vertelt over zijn wensenlijstje en de goed geoutilleerde ruimte die is gerealiseerd. Het belang van beveiliging, vanwege de vaak dure auto’s die bij hem worden gestald, komt in de reportage ook aan de orde. “Het is hier net een vesting.”

Tribal-tattoo

De Tribal-tattoo op een vliegtuig, een Bombardier BD-700-1A10 Global Express is weliswaar spuitwerk van Satys, maar alleen mogelijk dankzij de sjablonen die er eerst met zelfklevende folie op zijn gezet. Het resultaat is een zakenjet met een spraakmakende uitstraling.

Afwerktechnieken

Dennis en Barbara de Haan van Appcademy.nl staan stil bij ‘Afwerktechnieken voor carwrap-profs’. Want de ‘net-niet-carwraper’ valt vaak door de mand als wordt gekeken naar details bij de buitenspiegels, hoekjes op de motorkap of de bumper.

Identity Carwrap

Een interview met Erik Roukens en Sydney Gorzelak, de mannen achter Groove Graphics in Weesp, die een nieuw label zijn gestart: Identity Carwrap. De foliespecialisten spelen hiermee in op de groeiende markt van consumenten die op zoek zijn naar een op maat gewrapt voertuig.

Visitekaartje

De eigen bedrijfswagen als visitekaartje. Dat hebben ze goed begrepen bij Plakr in Broek op Langedijk (Donovan Heeneman) en Sign Masters in Bergen op Zoom (Perry Schuurbiers). Een slimme manier om op te vallen én de mogelijkheden van een carwrap te laten zien. Beide ondernemers leggen de gedachte uit achter hun eigen bedrijfswagens, toevallig twee opvallende voorbeelden in de combinatie zwart met goud.

Alle verhalen op je gemak lezen? Raadpleeg onze online uitgave of vraag een nummer aan!

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Duurzamer produceren?

Wilt u duurzamer produceren, maar weet u niet hoe te beginnen?
Volg onze online kennissessie 'Duurzaam omschakelen met verwisselbare media''.
Een initiatief van PIXIA B.V. i.s.m. Sign+ Magazine, Probo.nl en Van As.

Woensdag 26 mei | Deelname is gratis