Signnieuws

‘Maak de toekomst mee!' was het thema van de 50PlusBeurs in de jaarbeurs te Utrecht. Bij Renault Nederland werden de actieve plussers verleid door vrij hangende gele kubussen, visuals met een persoonlijke sfeer, modern meubilair en de nieuwste auto's.

Renault Nederland daagde Crea & Artiva uit om een overzichtelijke en aansprekende stand te ontwikkelen. Een rechthoekige, ruim ogende, zakelijke en toegankelijke eilandstand, met een oppervlakte van 130 vierkante meter was het resultaat. Hier introduceerde Renault samen met het aanpassingsbedrijf Bierman vier auto's met op de doelgroep afgestemde mogelijkheden. 

Herkenning
De robuuste vrij hangende kubussen vormden de basis van de stand en beelden de actieve en genietende doelgroep uit. Door de herkenning in de beelden kreeg de stand een persoonlijke touch en werd de merkbeleving versterkt. De witte vloer verwees naar het ruimtelijke moderne gevoel dat Renault zou moeten oproepen.

Inschrijven nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.